- Kompatibilní s nejnovějšími normami Euro 5 a Euro 6
- Účinná automatická kalibrace
- Integrace s benzínem
- Snadná instalace
- Reduktory jsou optimalizovaný podle výkonu vozidla
- Vstřikovací lišty s vynikající odolností vůči nečistotám plynu
- Podpora dálkové kalibrace řídicí jednotky
- Diagnostika systému
Řídicí jednotka
Nová řídící jednotka LANDIRENZO EVO je schválena pro použití s Euro 5 a Euro 6. Zásadní je souhra konceptu a kvality.
Mezi silné stránky této nové jednotky patří spolehlivost a přesnost samostatně kalibrovatelných funkcí, které umožňují úspěšné a rychlé dokončení auto kalibrace. Je důležité, že i po úpravě mapy je integrace s benzínem v případě potřeby zachována. S LANDIRENZO EVO je také možné diagnostikovat připojení benzínových vstřikovačů a provoz jednotlivých vstřikovačů zemního plynu.
Přepínač – indikátor
Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:
- Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod
- Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod
Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:
- Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
- Signalizace závady
Vstřikovací lišta EVO-A
Vstřikovací lišta EVO kombinuje vysoké technické vlastnosti vstřikovací lišty s velkým rozsahem, s mimořádnou odolností proti nečistotám plynu i bez použití plynového filtru.
Reduktor LI-10
Nový reduktor z OEM Landi Renzo je vyvinutý s předními světovými výrobci automobilů (Fiat, Renault, Opel,…). Následně byl testován a ověřen přísnými zkouškami životnosti. Kompaktní design, který integruje elektromagnetický ventil s výměnnou vložkou filtru plynu je v kombinaci s vysokým výkonem a flexibilitou určený pro použití nasávaných i turbo motorů Twinair a MultiAir poslední generace.
Reduktor | Limit výkonu (kW) |
LI - 10 nasáv. | 160 |
LI - 10 turbo | 160 |
LI 02 | 110 |
Reduktor LI-02
Jednostupňový reduktor s kompenzací pozitivního tlaku, s pojistným ventilem, plynovým ventilem s možností integrace a s vestavěným filtrem. Reduktor prošel náročným testem. Je doporučen pro instalaci na běžném sacím motoru do 110 kW výkonu.
Čidlo PT-map
Snímač teploty a podtlaku plynu pro sběr dat nezbytných pro řádné fungování řídicí jednotky plynu.
Filtr plynu (volitelný)
Filtr je umístěn mezi reduktorem a vstřikovací lištou. Má za funkci filtraci LPG v plynné fázi. Filtr obsahuje kazetu, která zajišťuje filtrační schopnosti 10 mikronů.