Landi Renzo Česká republika

+420 602 300 970

Zákaznická linka

  • Kompatibilní s nejnovějšími normami Euro 5 a Euro 6
  • Účinná automatická kalibrace
  • Integrace s benzínem
  • Snadná instalace
  • Reduktory jsou optimalizovaný podle výkonu vozidla
  • Vstřikovací lišty s vynikající odolností vůči nečistotám plynu
  • Podpora dálkové kalibrace řídicí jednotky
  • Diagnostika systému

evo

Řídicí jednotka

Nová řídící jednotka LANDIRENZO EVO je schválena pro použití s Euro 5 a Euro 6. Zásadní je souhra konceptu a kvality.

Mezi silné stránky této nové jednotky patří spolehlivost a přesnost samostatně kalibrovatelných funkcí, které umožňují úspěšné a rychlé dokončení auto kalibrace. Je důležité, že i po úpravě mapy je integrace s benzínem v případě potřeby zachována. S LANDIRENZO EVO je také možné diagnostikovat připojení benzínových vstřikovačů a provoz jednotlivých vstřikovačů zemního plynu.

ridici jednotka

Přepínač – indikátor

Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:

  • Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod
  • Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod

Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:

  • Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
  • Signalizace závady

indikator

Vstřikovací lišta EVO-A

Vstřikovací lišta EVO kombinuje vysoké technické vlastnosti vstřikovací lišty s velkým rozsahem, s mimořádnou odolností proti nečistotám plynu i bez použití plynového filtru.

vstrikovaci lista

Reduktor LI-10

Nový reduktor z OEM Landi Renzo je vyvinutý s předními světovými výrobci automobilů (Fiat, Renault, Opel,…). Následně byl testován a ověřen přísnými zkouškami životnosti. Kompaktní design, který integruje elektromagnetický ventil s výměnnou vložkou filtru plynu je v kombinaci s vysokým výkonem a flexibilitou určený pro použití nasávaných i turbo motorů Twinair a MultiAir poslední generace.

Reduktor Limit výkonu (kW)
LI - 10 nasáv. 160
LI - 10 turbo 160
LI 02 110

reduktor li01

Reduktor LI-02

Jednostupňový reduktor s kompenzací pozitivního tlaku, s pojistným ventilem, plynovým ventilem s možností integrace a s vestavěným filtrem. Reduktor prošel náročným testem. Je doporučen pro instalaci na běžném sacím motoru do 110 kW výkonu.

reduktor li02

Čidlo PT-map

Snímač teploty a podtlaku plynu pro sběr dat nezbytných pro řádné fungování řídicí jednotky plynu.

cidlo

Filtr plynu (volitelný)

Filtr je umístěn mezi reduktorem a vstřikovací lištou. Má za funkci filtraci LPG v plynné fázi. Filtr obsahuje kazetu, která zajišťuje filtrační schopnosti 10 mikronů.

filtr plynu

Elektrické schéma zapojení

schema

Objednat

Potřebujete více informací? Volejte +420 602 300 970