Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

Landi Renzo Česká republika

+420 602 300 970

Zákaznická linka

Technologické řešení pro motory s přímým vstřikováním

  • Kompatibilní s nejpřísnějšími emisními normami
  • Možnost částečného provozu na benzín
  • Připojení OBDII k protokolům K a CAN
  • Komplexní diagnostika systému LPG
  • Schopnost integrace s benzínem
  • Reduktory podle výkonu vozidla
  • Vstřikovací lišty vysokého výkonu

omegas

Řídicí jednotka

Nová elektronická řídící jednotka Omegas Direct byla navržena tak, aby se nezapomínalo na zvláštnosti motorů s přímým vstřikováním. Poskytuje možnost pravidelného čištění a konzervaci vstřikovačů. Současně umožňuje provádět optimalizaci cyklů vstřikování plynu spolu se vstřikováním benzínu. Tyto cykly, které zahrnují minimální spotřebu benzínu, jsou optimalizovány systémem bez možnosti vlivu řidiče. Omegas Direct nabízí možnost připojení OBDII (On Board Diagnostic II) vozidla. Jednotka LANDIRENZO spolupracuje s K-line i CAN benzínové ECU, aby zabránila poruchám a rozsvěcování kontrolky Check-Engine (kontrolka funkční poruchy).

Systém zkontroluje připojení benzínových vstřikovačů a provádí diagnostiku provozu jednotlivých vstřikovačů zemního plynu. Je schopen i částečného řízení na benzín.

Reduktor je k dispozici pro hlavní modely vozidel s přímým vstřikováním.

ridici jednotka

Přepínač – indikátor

Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:

  • Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod
  • Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod

Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:

  • Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
  • Signalizace závady

indikator

Vstřikovací lišta MED

Vstřikovací lišta se skládá ze tří nebo čtyř elektromagnetických vstřikovačů a je schválena homologačním číslem R67.01 a R110. Používá se do systémů LPG nebo zemního plynu kvůli přesnosti vstřikování paliva v plynném stavu. Klíčovým rysem těchto vstřikovačů je rychlost a přesnost otevírání a zavírání, které umožňují optimalizovat řízení a tím i jízdní vlastnosti vozidla.

vstrikovaci lista

Reduktor LI-10

Nový reduktor z OEM Landi Renzo je vyvinutý s předními světovými výrobci automobilů (Fiat, Renault, Opel,…). Následně byl testován a ověřen přísnými zkouškami životnosti. Kompaktní design, který integruje elektromagnetický ventil s výměnnou vložkou filtru plynu je v kombinaci s vysokým výkonem a flexibilitou určený pro použití motorů s přímým vstřikováním nejnovější generace s atmosférickým sáním a turbodmychadlem.

Reduktor Limit výkonu (kW)
LI - 10 nasáv. 160
LI - 10 turbo 160
LI - 10 magg. >160

reduktor

Čidlo MAP

Snímač MAP snímá podtlak v sacím potrubí pro správnou funkci řídicí jednotky LPG.

cidlo map

Filtr plynu

Je umístěn mezi regulátorem a vstřikovací lištou a má funkci filtraci LPG v plynné fázi. Filtr obsahuje kazetu, která zajišťuje filtrační schopnosti 10 mikronů.

filtr

Elektrické schéma zapojení

schema

Objednat

Potřebujete více informací? Volejte +420 602 300 970