Technologické řešení pro motory s přímým vstřikováním
- Kompatibilní s nejpřísnějšími emisními normami
- Možnost částečného provozu na benzín
- Připojení OBDII k protokolům K a CAN
- Komplexní diagnostika systému LPG
- Schopnost integrace s benzínem
- Reduktory podle výkonu vozidla
- Vstřikovací lišty vysokého výkonu
Řídicí jednotka
Nová elektronická řídící jednotka Omegas Direct byla navržena tak, aby se nezapomínalo na zvláštnosti motorů s přímým vstřikováním. Poskytuje možnost pravidelného čištění a konzervaci vstřikovačů. Současně umožňuje provádět optimalizaci cyklů vstřikování plynu spolu se vstřikováním benzínu. Tyto cykly, které zahrnují minimální spotřebu benzínu, jsou optimalizovány systémem bez možnosti vlivu řidiče. Omegas Direct nabízí možnost připojení OBDII (On Board Diagnostic II) vozidla. Jednotka LANDIRENZO spolupracuje s K-line i CAN benzínové ECU, aby zabránila poruchám a rozsvěcování kontrolky Check-Engine (kontrolka funkční poruchy).
Systém zkontroluje připojení benzínových vstřikovačů a provádí diagnostiku provozu jednotlivých vstřikovačů zemního plynu. Je schopen i částečného řízení na benzín.
Reduktor je k dispozici pro hlavní modely vozidel s přímým vstřikováním.
Přepínač – indikátor
Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:
- Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod
- Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod
Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:
- Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
- Signalizace závady
Vstřikovací lišta MED
Vstřikovací lišta se skládá ze tří nebo čtyř elektromagnetických vstřikovačů a je schválena homologačním číslem R67.01 a R110. Používá se do systémů LPG nebo zemního plynu kvůli přesnosti vstřikování paliva v plynném stavu. Klíčovým rysem těchto vstřikovačů je rychlost a přesnost otevírání a zavírání, které umožňují optimalizovat řízení a tím i jízdní vlastnosti vozidla.
Reduktor LI-10
Nový reduktor z OEM Landi Renzo je vyvinutý s předními světovými výrobci automobilů (Fiat, Renault, Opel,…). Následně byl testován a ověřen přísnými zkouškami životnosti. Kompaktní design, který integruje elektromagnetický ventil s výměnnou vložkou filtru plynu je v kombinaci s vysokým výkonem a flexibilitou určený pro použití motorů s přímým vstřikováním nejnovější generace s atmosférickým sáním a turbodmychadlem.
Reduktor | Limit výkonu (kW) |
LI - 10 nasáv. | 160 |
LI - 10 turbo | 160 |
LI - 10 magg. | >160 |
Čidlo MAP
Snímač MAP snímá podtlak v sacím potrubí pro správnou funkci řídicí jednotky LPG.
Filtr plynu
Je umístěn mezi regulátorem a vstřikovací lištou a má funkci filtraci LPG v plynné fázi. Filtr obsahuje kazetu, která zajišťuje filtrační schopnosti 10 mikronů.