Systém vícebodového vstřikování LPG-CNG.
- Kompatibilní pro automobily od 3 do 8 válců
- Možnost připojení na OBCDII na sběrnice K a CAN.
- Modely s automatickým přizpůsobením, založené na benzínových korektorech
- Kompletní diagnostika systému
- Možnost začlenění benzínu
- Lišta vstřikovačů s vyměnitelnými tryskami
Elektronická jednotka LSI-PRIME
LSI PRIME je elektronická jednotka, která se používá pro motory s elektronickým vstřikováním (3/4, 5/6, 8 válců) pro řízení přívodu plynu pro automobily se vstřikováním multipoint (vícebodové vstřikování). Používá různé signály, pocházející ze vstřikovací jednotky benzínu pro zajištění správného vstřikování motoru, pro řízení přechodu na plyn a přechodu zpět na benzín v případě vyčerpání paliva. Je vybavena samostatnou diagnostikou a řídí přechod zpět na benzín v případě poruchy. Kromě toho poskytuje možnost připojit se na OBDII (On Board Diagnostic II – na panelu diagnostiky II) vozidla a řídit kalibraci plynu adaptivním způsobem a kompenzovat tak změny parametrů benzínu i plynu, nacházejících se v čerpadle.
Rail (lišta) vstřikovací s tryskami
Trysky jsou měnitelné navzájem, ale nejsou součástí sady. Lišta vstřikovačů kombinuje technické vlastnosti lišty vstřikovačů s vysokým rozsahem a mimořádnou odolností proti nečistotám plynu, kdy není třeba používat plynový filtr. Lišta umožňuje výběr mezi šesti velikostmi trysek, vyměnitelných mezi sebou.
Přepínač – indikátor
Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:
- Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod – označení paliva, které se právě používá
- Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod
Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:
- Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
- Signalizace závady
Reduktory LPG
Reduktor LPG IG-1
Reduktor – odpařovák je dvoufázový membránový kompenzovaný typ s tepelným výměníkem voda-plyn, interním bezpečnostním ventilem a elektrickým plynovým ventilem se zabudovaným filtrem. Je seřízený pro přívodní tlak 0,95 bar (95 kPa) vyšší než je tlak v sacím potrubí. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 160 kW. U větší verze je možné použít pro motory až do výkonu 200 kW.
Reduktor | Limit výkonu (kW) |
LI - 02 | 110 |
IG-1 | 160 |
IG-1 SM | 200 |
Reduktor LPG LI-02
Jednostupňový reduktor s pozitivním tlakem (přetlakem), kompenzovaný, vybavený plynovým elektrickým ventilem zabudovaným filtrem. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.
Reduktory CNG
Reduktor metan NG1-1
Jednofázový membránový reduktor, kompenzovaný, s výměníkem tepla voda-plyn, filtrem, plynovým elektrickým ventilem a bezpečnostním ventilem. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.
Reduktor | Limit výkonu (kW) |
NG1-2 | 110 |
NG2-2 | 240 |
Reduktor metan NG2-2
Dvoufázový membránový reduktor, kompenzovaný, s výměníkem tepla voda-plyn, filtrem, plynovým elektrickým ventilem a bezpečnostním ventilem, seřízený na tlak 2 bar (200 kPA) vyšší tlak než je v sacím potrubí. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.
Čidlo PT-map
Snímač tlaku/teploty plynu a podtlaku zajišťuje údaje, nezbytné pro správný provoz plynové jednotky.
Filtr plynu
Volitelný není součástí sady. Nachází se mezi reduktorem a snímačem PT-MAP a má za úkol filtrování plynu. Filtr obsahuje vložku (kartuši), která zajišťuje výkonnost filtrace 10 µm.