Landi Renzo Česká republika

+420 602 300 970

Zákaznická linka

Systém vícebodového vstřikování LPG-CNG.

  • Kompatibilní pro automobily od 3 do 8 válců
  • Možnost připojení na OBCDII na sběrnice K a CAN.
  • Modely s automatickým přizpůsobením, založené na benzínových korektorech
  • Kompletní diagnostika systému
  • Možnost začlenění benzínu
  • Lišta vstřikovačů s vyměnitelnými tryskami

prime

Elektronická jednotka LSI-PRIME

LSI PRIME je elektronická jednotka, která se používá pro motory s elektronickým vstřikováním (3/4, 5/6, 8 válců) pro řízení přívodu plynu pro automobily se vstřikováním multipoint (vícebodové vstřikování). Používá různé signály, pocházející ze vstřikovací jednotky benzínu pro zajištění správného vstřikování motoru, pro řízení přechodu na plyn a přechodu zpět na benzín v případě vyčerpání paliva. Je vybavena samostatnou diagnostikou a řídí přechod zpět na benzín v případě poruchy. Kromě toho poskytuje možnost připojit se na OBDII (On Board Diagnostic II – na panelu diagnostiky II) vozidla a řídit kalibraci plynu adaptivním způsobem a kompenzovat tak změny parametrů benzínu i plynu, nacházejících se v čerpadle.

jednotka

Rail (lišta) vstřikovací s tryskami

Trysky jsou měnitelné navzájem, ale nejsou součástí sady. Lišta vstřikovačů kombinuje technické vlastnosti lišty vstřikovačů s vysokým rozsahem a mimořádnou odolností proti nečistotám plynu, kdy není třeba používat plynový filtr. Lišta umožňuje výběr mezi šesti velikostmi trysek, vyměnitelných mezi sebou.

rail

Přepínač – indikátor

Modul elektronického ovládání, jehož funkce jsou:

  • Přepínač plyn / benzín s indikací 2 LED diod – označení paliva, které se právě používá
  • Zobrazení množství plynu v nádrži pomocí 5 LED diod

Přepínač má akustickou signalizaci (bzučák), který se aktivuje za těchto podmínek:

  • Při nízkém tlaku plynu při přepnutí na benzín
  • Signalizace závady

indikator

Reduktory LPG

Reduktor LPG IG-1

Reduktor – odpařovák je dvoufázový membránový kompenzovaný typ s tepelným výměníkem voda-plyn, interním bezpečnostním ventilem a elektrickým plynovým ventilem se zabudovaným filtrem. Je seřízený pro přívodní tlak 0,95 bar (95 kPa) vyšší než je tlak v sacím potrubí. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 160 kW. U větší verze je možné použít pro motory až do výkonu 200 kW.

Reduktor Limit výkonu (kW)
LI - 02 110
IG-1 160
IG-1 SM 200

ig 1

Reduktor LPG LI-02

Jednostupňový reduktor s pozitivním tlakem (přetlakem), kompenzovaný, vybavený plynovým elektrickým ventilem zabudovaným filtrem. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.

li 02

Reduktory CNG

Reduktor metan NG1-1

Jednofázový membránový reduktor, kompenzovaný, s výměníkem tepla voda-plyn, filtrem, plynovým elektrickým ventilem a bezpečnostním ventilem. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.

Reduktor Limit výkonu (kW)
NG1-2 110
NG2-2 240

ng1

Reduktor metan NG2-2

Dvoufázový membránový reduktor, kompenzovaný, s výměníkem tepla voda-plyn, filtrem, plynovým elektrickým ventilem a bezpečnostním ventilem, seřízený na tlak 2 bar (200 kPA) vyšší tlak než je v sacím potrubí. Bylo prováděno rozsáhlé testování tohoto reduktoru, který se doporučuje pro instalaci na sací motory do výkonu 110 kW.

ng2

Čidlo PT-map

Snímač tlaku/teploty plynu a podtlaku zajišťuje údaje, nezbytné pro správný provoz plynové jednotky.

cidlo

Filtr plynu

Volitelný není součástí sady. Nachází se mezi reduktorem a snímačem PT-MAP a má za úkol filtrování plynu. Filtr obsahuje vložku (kartuši), která zajišťuje výkonnost filtrace 10 µm.

filtr

Objednat

Potřebujete více informací? Volejte +420 602 300 970